AĞRI (Boyun, Bel, Diz Ağrıları, Migren)

Ağrı bir neden değil, vücutta yolunda gitmeyen çeşitli problemlerin bir sonucudur. Kullanılan ilaçlar hem yan etkiler göstermekte hem de problemi geçici olarak iyileştirebilmektedir. Akupunktur, ozon

FOBİLER

Fobiler, insanların hayat kalitesini oldukça düşüren ve çoğu zaman çözümsüz kalan psikolojik problemlerden bir tanesidir. Kliniğimizde uyguladığımız tamamlayıcı tedavi yöntemleri ve bilinçaltı tedavi yöntemleriyle( EFT,

UYKU PROBLEMLERİ

Insomnia, uykuya dalamama veya uyur pozisyonda kalma zorluğu olarak tanımlanmaktadır. Bu uykusuzluk hali; mental ve fiziksel yorgunluk, konsantrasyon problemleri, iş veya okul performansında düşüş gibi

İĞNESİZ MEZOTERAPİ

İğneli mezoterapi uygulamasına alternatif olarak geliştirilen bu uygulama ile ağrı ve acı olmadan cildi yenilemek mümkün olabilmektedir. Bu yöntemin en önemli özelliklerinden biri,  içeriğinde bulunan

SELÜLİT MEZOTERAPİSİ

Selülit her yaş grubu kadın ve erkekte görülebilen bir dolaşım problemidir. Bu durum, genelde hormonal faktörlere ve egzersiz eksikliğine bağlı lenf drenaj sorunu nedeniyle meydana

SAÇ MEZOTERAPİSİ

Saçın ihtiyaç duyduğu vitamin, mineral ve aminoasitlerin saçlı deriye direkt enjekte edilmesi işlemidir. İnce uçlu mezoterapi iğneleri ile yapılan enjeksiyon, saç derisindeki dermiş tabakasını uyarıp

MEİ ZEN KOZMETİK AKUPUNKTUR

Mei Zen, güzel insan anlamına gelir. Kozmetik akupunktur, bir yüz estetiği ve antiaging tedavisidir.Bu yöntemde kişiye bütün olarak bakılır, akupunkturla enerji dengelemesi yapıldıktan sonra kozmetik

GIDA İNTOLERANSLARI

Gıda intoleransı (gıda duyarlılığı), vücudun, tüketilen birtakım besinlere karşı normalden fazla duyarlılık göstermesidir. Bu bakımdan duyarlılık, alerji ile karıştırılmamalıdır. Gıda alerjileri daha hızlı gelişirler, dolayısıyla

OZON TEDAVİSİ

Kuvvetli bir antioksidan olan ozon, oksijenden elde edilmektedir. Tıbbi uygulamalarda kullanılan oksijen-ozon karışımı %3-5 oranında Ozon içerir. Bu karışıma “medikal ozon” adı verilir. Medikal Ozon

MEZOTERAPİ

Mezoterapi; vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin, enzimlerin tek başlarına ya da genellikle karışım halinde, derinin orta tabakasına uygulanması tekniğidir. Bu yöntem, genellikle, cilt yenileme, anti-aging, bölgesel zayıflama,

AKUPUNKTUR TEDAVİSİ

Akupunktur, cilt üzerindeki belirli noktalara çok ince, steril ve tek kullanımlık iğnelerin uygulanması suretiyle bu noktaların uyarılması prensibine dayanan tamamlayıcı bir tedavi yöntemidir. Geleneksel Çin

BÖLGESEL İNCELME (Lipoliz)

Öncelikle kişiye beslenme ve egzersiz önerileri uygun bir şekilde anlatılır. İştah kontrolü sorunu olanlarda kulak akupunkturu uygulanır. Son yıllarda, karın, bel, kol ve bacaktaki bölgesel

KUPA (HACAMAT) TEDAVİSİ

Islak kupa terapileri dilimizde “hacamat” olarak anılmaktadır. Teknik olarak hacamat, cildin kan damarı içermeyen epidermis tabakasında aralıklı cilt insizyonları oluşturulup bu alanların vakumlanarak belirli bir

BIOREZONANS (Titreşim Tedavisi)

Önemli Uyarı: Bu sitede bahsedilen REZONANS TERAPİLERİ ile ilgili açıklamalar, hastalık tanımları ve vücudun enerji sistemiyle ilgili verilen bilgiler tüm dünyada yayılmakta olan bir entegratif/holistik

DEPRESYON ve HAFIZA PROBLEMLERİ

En sık karşılaşılan psikolojik bozukluklardan biri olan depresyon; genellikle enerji düşüklüğü, hayattan zevk alamama, anlamsızlık hissi, derin üzüntü veya umutsuzluk hisleriyle kendini gösterir. Depresyonda olan

BAĞIŞIKLIK SİSTEMİNİ GÜÇLENDİRME

Her türlü hastalığa karşı vücudumuzu koruyan bağışıklık sistemi; ilerleyen yaş, stres, toksinler, sağlıksız alışkanlıklar ve teknolojik cihazların yaydığı elektromanyetik dalgalar nedeniyle zamanla zayıflar. Bu nedenle

ANTİAGİNG ve DETOKS

Vücudu sürekli çalışan bir fabrika olarak düşünürsek, ortaya atık ürünler yani serbest radikaller çıkar. Bunlarla mücadele etmek için antioksidanlar görevlidir. İşte bu noktada günümüzde hareketsiz

CEP TELEFONU ETKİLERİ

Son yıllarda cep telefonundan internete kolay erişim ve sosyal ağlar derken insanlar cep telefonunu yanından ayıramaz hale geldi. Bir de bütün bunların üzerine oyun bağımlılığı

ALERJİ TEDAVİSİ

Alerji, vücudun belli maddelere karşı aşırı duyarlı olması durumudur. ​ Sağlıklı kişide herhangi bir reaksiyon oluşturmayan bir maddeyi, alerji durumunda vücut, “yabancı madde” olarak algılar

SİGARA BIRAKMA (TEK SEANSTA)

Öncelikle kişinin yeni sağlıklı hayatına adım atması konusunda, kliniğimizde bir ön görüşme yapılır Burada aranan tek şart, kişinin  kendi isteği ve kararı ile kliniğimize başvurmuş