BIOREZONANS (Titreşim Tedavisi)

Önemli Uyarı: Bu sitede bahsedilen REZONANS TERAPİLERİ ile ilgili açıklamalar, hastalık tanımları ve vücudun enerji sistemiyle ilgili verilen bilgiler tüm dünyada yayılmakta olan bir entegratif/holistik (tamamlayıcı/bütünsel) sağlık akımının yansımalarıdır. Bu yüzden bu sayfada yazılan bilgilerin ”HERHANGİ BİR TEDAVİYE ALTERNATİF OLMADIĞI” bilinmeli ve bahsedilen yöntemler ‘ MODERN TIBBA TAMAMLAYICI VE DESTEKLEYİCİ TEDAVİ YÖNTEMLERİ’  kapsamında algılanmalıdır.

Genel olarak canlı sistemler için rezonans fenomenini kullanan, elektromanyetik frekanslarla uygulanan, herhangi bir yan etkisi olmayan bir enerji tıbbı yöntemidir. Bu tedavinin çıkış yeri olan Almanya’da uzun yıllardır kullanılmaktadır ve mucizevi sonuçları nedeni ile tüm dünyada kullanımı giderek yaygınlaşmaktadır.

Hücrelerin kendine özgü elektromanyetik frekansları vardır.Hasta ve sağlıklı insanın frekans yapıları birbirinden farklıdır.

Sağlıklı bir bedende hücreler arasında sağlıklı bir enerji alışverişi vardır ve bu, bir network ağı gibi anında tüm hücrelerde ve bedende hissedilir. Böyle bir ortamda bağışıklık sistemi güçlüdür.  Ama örneğin kişide buğday intoleransı varsa, buğday vücuda girdiğinde olumsuz bir rezonans oluşturur. Bunu bir örnekle daha iyi anlatmak gerekirse, bir radyoya cep telefonu yaklaştırıldığında parazitli bir ses oluşur, dinlediğimiz kanalın netliği kaybolur, dinleyemez hale geliriz. İşte burada da buğday vücuda girdiğinde oluşan olumsuz rezonans, radyodaki parazitli ses gibi hücreler arası enerji akışının ahengini bozan bir durum oluşturur. Hücre düzeyinde gerçekleşen bozulma, tüm bedende hissedilir. Sonuçta bağışıklık sisteminin gücü giderek azalarak o kişiyi hastalıklara daha açık hale getirir.

Biorezonans Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Tedavi, bir cihaz yardımı ve elektrotlar kullanılarak uygulanan, yan etkisiz, ağrısız ve ilaç kullanımı gerektirmeyen biyofiziksel bir yöntemdir. Öncelikle, yapılan bir kan testiyle, kişinin bağışıklığını baskılayan alerjenler tespit edilir. Sonrasında cihaz yardımı ile, bu alerjenlerin vücutta oluşturduğu yükler tedavi edilir. Böylelikle bağışıklık sisteminin, dolayısıyla  bedenin kendi kendini iyileştirme gücü artırılmış olur.

Bu tedavi kullanılmaya başlandığından beri edinilmiş tecrübeler sonucu yaklaşık 400 kadar hastalıkta biorezonans tedavi protokolleri belirlenmiştir. Her yıl yapılan kongrelerde, dünyanın değişik ülkelerinden Tamamlayıcı Tıp alanında katılım gösteren Biorezonans uygulayıcı hekimlerin paylaştığı, bazen ilaçlarla iyileşme ümidi olmayan hastalıklarda bile elde edilen başarılı tedavi örnekleri, gerçekten çok cesaret vericidir.

Biorezonans Tedavisi Kaç Seans Uygulanır?

Uygulanan duruma göre seans sayısı değişmektedir. Örneğin sigara bağımlılığı tedavisinde 1 seans genellikle yeterli iken alerjik hastalıklar, gıda intoleransları, barsak problemlerinde haftada 1 ortalama 12- 14 seans, kanserde ise daha fazla seans sayıları uygulanabilmektedir.

Biorezonans Tedavisinin Yan Etkisi Var Mı?

Bilinen bir yan etkisi yoktur.

Biorezonans  Tedavisinin Kullanım Alanları

• Gıda intoleransı (gluten, laktoz vb.)
  • Sigara bağımlılığı
  • Karbonhidrat,şeker bağımlılığı
  • İnsülin direnci,
  • Kilo alamama, kilo verememe